Pressmeddelande

2021-03-08

”TRE INNOVATIONER”

Långsam kampanj för innovation och entreprenörskap lanseras på FAIR COMMUNICATIONS företagskonto på Linkedin den 8:e mars.

”TRE INNOVATIONER” riktar strålkastaren mot tre spännande och nytänkande entreprenörer i tre olika branscher och deras bolagsutveckling.

 

Kampanjen är uppdelad i tre delar och syftar till att bilda opinion kring vikten av innovation och entreprenörskap kopplat till en hållbar utveckling. Den är uppbyggd för att inspirera människor till att starta företag men riktar sig också till politiker, beslutsfattare och näringsliv.

 

Entreprenörskap är en kraft som inte passar alla men som enligt experter saknar kön, etnicitet, ålder och nationalitet.

 

Entreprenörens innovationsförmåga får samhället att fungera och förändrar den traditionella industrin för gott.

 

Kampanjen bjuder på en förhandsvisning av det som kommer att utgöra framtidens svenska samhälle.

 

Första delen av "TRE INNOVATIONER" ligger nu ute på FAIR COMMUNICATIONS företagskonto på Linkedin. Den är utformad enligt konceptet "slow communications" - lite mer komplext innehåll i sociala medier.

 

För ytterligare information:

 

Annika Wålinder, grundare

FAIR COMMUNICATIONS

0702-42 27 50

annika@faircommunications.se